Nieuwe STYB-modules 2023

Bij STYB ondersteunen wij onze klanten bij hun dagelijkse administratie. Hierdoor is er inzicht en kun je vooruitkijken. Ook bij STYB kijken we graag vooruit en zijn we continue in beweging. Door te blijven innoveren helpen wij je beter en breder bij het realiseren van jouw doelstellingen.

Met de groei van STYB is ook de complexiteit van de dienstenstructuur toegenomen. Daarom hebben we in 2022 uitgebreid onderzoek gedaan naar de manier waarop we onze dienstverlening het beste kunnen inzetten, hoe dit zich verder kan ontwikkelen en welke dienstenstructuur daar het beste bij past.

Nieuwe modules in 2023

De diensten van STYB worden in 2023 daarom vereenvoudigd en we starten met 3 modules:

Voor de ZZP’er en freelancer    –   STYB Professional  

Voor eenmanszaken en VOF       STYB Business   

Voor BV’s en stichtingen               STYB Ultimate

De basis van elke module is hetzelfde. We verwerken jouw inkoopfacturen, omzet en bankmutaties geautomatiseerd, doen jouw BTW aangifte, 24/7 kun je inloggen in jouw eigen digitale rapportage en aan het einde van het jaar sluiten we het boekjaar af.

Omdat elke ondernemer anders is hebben we modules samengesteld, waarin we kunnen variëren op basis van de grootte van jouw bedrijf. Per module zijn er aanvullende keuzepakketten, waarbij we rekening houden met het type klant en de bijbehorende wensen en behoeften. Hiermee krijg je precies wat je nodig hebt!

Tarieven

Bij elke modulestructuur horen verschillende tarieven die geheel zijn afgestemd op jouw situatie. Zo betaal je alleen voor de functionaliteiten die je echt nodig hebt. In de tarieven voor 2023 zit tevens een indexatie verwerkt.

Onze dienstverlening, zoals we die nu voor jou uitvoeren, verandert niet.

Om wat we doen beter inzichtelijker en duidelijker te maken en de continuïteit hiervan de waarborgen gaan we jou in 2023 indelen in de modules, helemaal toegespitst op jouw wensen en behoeften en jouw type bedrijf.

Hierover gaan wij jou een bericht sturen om dit aan je voor te leggen. Omdat we niet alle klanten tegelijk kunnen doen, gaan we dit stap voor stap doen. Je krijgt dus vanzelf bericht!

En ook aan onze missie verandert er niets: het ondersteunen van onze klanten bij hun dagelijkse administratie.

Op naar 2023!

 

Bron: Mon, 05 Dec 2022 18:23:09 +0100